Ευρωπαϊκές πολιτιστικές διαδρομές και ΜΜΕ

Ευρωπαϊκές πολιτιστικές διαδρομές και Μικρομεσαίες Επιχειρήσεις (ΜΜΕ). Δημοσίευση μελέτης από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή (ΕΕ) και το Συμβούλιο της Ευρώπης (ΣτΕ)

2012-08-10Η μελέτη για την επίδραση και τον ρόλο των ευρωπαϊκών πολιτιστικών διαδρομών στην καινοτομία και την ανταγωνιστικότητα των ΜΜΕ, που πραγματοποίησαν από κοινού η Ευρωπαϊκή Επιτροπή (ΕΕ) και το Συμβούλιο της Ευρώπης (ΣτΕ), είναι πλέον διαθέσιμη στο διαδίκτυο.

Η μελέτη είναι αποτέλεσμα σχετικής έρευνας που ξεκίνησε τον Σεπτέμβριο 2010 (βλ. προηγούμενα άρθρα : Δρόμοι της Ελιάς» και πολιτιστικός τουρισμός ; ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΔΡΑΣΗ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΩΝ ΔΙΑΔΡΟΜΩΝ ΣΤΙΣ ΜΜΕ ), με σκοπό να καταγράψει και να παρουσιάσει τα πιθανά οφέλη των ΜΜΕ της περιφέρειας από τις Πολιτιστικές Διαδρομές του ΣτΕ σε κάθε επίπεδο: ανταγωνιστικότητα, απόδοση, ομαδοποίηση και δικτύωση των ΜΜΕ. Η μελέτη εξετάζει επίσης τη δυνατότητα των Πολιτιστικών Διαδρομών να προωθήσουν ένα βιώσιμο τουρισμό ποιότητας στην Ευρώπη, να ενισχύσουν την ευρωπαϊκή ταυτότητα, να προβάλλουν τον πλούτο των ευρωπαϊκών πολιτισμών και να ενθαρρύνουν τον διαπολιτισμικό διάλογο και την αμοιβαία κατανόηση.

 

Οι «Δρόμοι της Ελιάς», ήταν μια από τις 5 Ευρωπαϊκές Πολιτιστικές Διαδρομές οι οποίες επιλέχθηκαν από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή (ΕΕ) και το Συμβούλιο της Ευρώπης (ΣτΕ), για να αποτελέσουν αντικείμενο αυτής της εξαιρετικά ενδιαφέρουσας μελέτης.

 
Βλ. την Μελέτη  για τις Ευρωπαϊκές Πολιτιστικές Διαδρομές   (μόνο στα αγγλικά)

Σχολιάστε

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *